• GRATIS FRAKT OVER KR. 1000,-
  • Rask levering fra Norge
  • TRYGG BETALING MED Klarna

Reklamasjon

Orack følger reglene i forbrukerkjøpsloven og tilbyr to (2) års reklamasjonsrett på alle produkter, med mindre noe annet er markert på det enkelte produkt. Reklamasjonsretten gjelder mot produksjonsfeil eller andre mangler som kan kontrollers i produksjonsprosessen, og ved feil eller mangler skal vi reparere eller erstatte varen med ett tilsvarende produkt uten omkostninger for deg som kunde.



Viktige punkter ved en reklamasjon:

  • Reklamasjoner skal iht. Forbrukerkjøpsloven rettes mot selger eller salgssted, altså der hvor produktet ble solgt.
  • Du er pliktig å fremlegge kjøpsbevis (kvittering eller bankutskrift) med kjøpesum og dato, for å kunne benytte deg av reklamasjonsretten.


Hva dekkes ikke av reklamasjonsretten:

Reklamasjonsretten dekker ikke skader som skyldes normal slitasje, feilbruk eller manglende/feil vedlikehold, men kan uansett kanskje repareres mot en avtalt tilleggskostnad.



Her melder du inn din reklamasjon:

Reklamasjoner skal meldes inn i returportalen. Denne hjelper deg enkelt igjennom skjemaet. Pliktige felter er merket med en (*) og må fylles ut før du kan sende inn.